2010. december 29., szerda

Twilight-Gaga

Sziasztok!

Sok idő után nyitottam egy új blogot.  Kicsit meguntam azt a sok fanfictiont, ezért úgy gondoltam bedobok valami újat.  Több napot gondolkoztam, hogy mi legyen az az új, amit persze mindenki szeret.  Egyáltalán nem akartam csöpögős Twilightos ficket írni.  (Ne értsetek félre, szeretem!)  Tegnap reggel pedig megrajzolódott a fejemben egy jó ki paródia.  Főszerepben természetesen Lady Gaga került.  Nem akarom őt kigúnyolni, hisz imádom, mondhatjuk úgy példaképként tartom, de ő volt az ideális ehhez a történethez.  Hogy miért?  Mert mindenki szereti.  Csodálja, és egyben meghökkenti.  Nos, ez egy ilyen történet akar lenni.  Nem nagyon tudok rakni ismertetőt, de hamarosan (szerintem még a mai nap folyamán) felteszek egy előszót, amiben azért elég sok minden ki fog derülni. 
Ezt a történetet (ha szabad így mondani) nem loptam senkitől, saját kútfőből "költöttem".  Remélem sok ember tetszését elnyeri!

Nincs idő romantikázni..

3 megjegyzés:

Nikuska94 írta...

Szia!

Szóltál, jöttem. :)
Imádom Lady Gagát, úgyhogy engem nagyon érdekel a történet!
Várom, hogy elkezd!
Szia!

Kata írta...

Szia!
Jesszus, mit nem találsz te ki ! XDD Tetszik az ötlelt, bár ég fogalam sincs mi lesz, de szerintem meg fogsz lepni. Várom az előszót már nagyon és még egy rendszeres olvasóval gazdagodtál! ;)
Puszi, Kate

Bonnie Wheatbloom írta...

Szia!
Hát ezt elolvasom az biztos!xD Nem szeretem Lady Gagát annyira, de meg szeretném nézni, hogy mit hozol ki ebből. A történet alapja nagyon jó, tetszik. Rendszeresednek megyek.:D:D
Várom az előszót.
Puszszii
Virág